Zašto sam odlučila raditi on line - moje iskustvo sa Forever Living-om

                Forever Living mreža-moje iskustvo

 Za firmu Forever Living čula sam jako davno ali se nisam usuđivala učlaniti u mrežu sve dok mi prijatelj nije poslao link za on line edukaciju.


Related image



Godinama sam tragala za poslom koji bi bio spoj onoga što volim da radim, a to je lečenje ljudi i unapređivanje zdravlja stanovništva, i radnog vremena koje bi bilo fleksibilno - da nije vezano striktno za vreme i stalan boravak na radnom mestu od 8 sati u kontinuitetu svakog dana već fleksibilno, da možete sami raspolagati svojim vremenom.

Kad mi je prijatelj poslao link, pogledala sam video i shvatila da je to baš ono što tražim. Rad od kuće on line sa fleksibilnim radnim vremenom i dobrom zaradom zasnovan na dobrim provizijama i bonusima, rad za firmu sa dugom tradicijom i proizvodima visokog kvaliteta.

Firma postoji punih 40 godina, sedište je u Scottsdale, Arizona, USA,  proizvodi su proverenog kvaliteta napravljeni od mesa iz lišća bilkje Aloa Vera a biljke su uzgajane na organski uzgajanom zemljištu. Sem napitaka na bazi Aloe Vere, Forever Living proizvodi i nutritivne suplemente na bazi pčelinjih proizvoda pčela koje su uzgajane na pašnjacima sa organski uzgajanim biljem.


On line posao preko Forever Livinga ima najpre obuku za on line poslovanje koja je gratis i traje 90 dana a vodi vas kroz sve korake koje trebate proći da biste vodili uspešan posao, saznajte više informacija. Obuka je vrlo detaljna, ispirativna a predavači sa puno iskustva, vrlo kooperativni i spremni da priteknu u pomoć u svakom momentu.

Može se razviti svoj posao i lokalno i globalno jer Forever Living ima predstavništva u 159 zemalja sveta.

Sem doprinosa lečenju i unapređenju zdarvlja, firma Forever Living zadovoljava i visoke ekološke zahteve, što je meni lično bilo jako bitno. U toku procesa pretvaranja CO2 u O2 , 20 biljaka Aloe Vere ima kapacitet jednog drveta pri čemu FLP sa preko 40 miliona biljaka Aloe Vere na svojim plantažama očisti Zemlju od 2 miliona tona CO2 godišnje.

 Firma Forever Living poštuje najviše standarde uklanjanja stvorenog otpada predviđene internacionalnim ISO 14000 standardom čime potvrđuje svoj osnovni moto postojanja-zaista brine o životu i zdravlju ljudi na svim nivoima.
Za više informacija možete me kontaktirati putem mog Facebook profila, klikom ovde.

Za više informacija ispunite podatke u nastavku!



10201276849234430 <!-- End Facebook Pixel Code - /b>

Коментари

Популарни постови са овог блога

Aloe Vera Gel - Pogled iz mog ugla